Allah said : "If you never felt pain or experienced problems, how would you know I'm a Healer? If you never made a mistake, how would you know I'm Forgiving? If you were never hurt, how would you know I can comfort you? If your life was perfect, then why would you need Me?....


Thursday, February 14, 2013

hari exam


video dye ni ada lah bg inspirasi sikit2 kt diri yg tgh lalang(baca:lemah smgt) ni...hehe..yerla,tgk la previous post ni, post yg agak lembik + tacing...padahal aku bleh je nk jd gagah(baca:kuat) .. cuma, yerla...mnusia kn, kdg2 ada jatuh bgn...

anyway, jeles kot aku tgk hang ni matluthfi, dye dh graduate..and i will be inshaAllah soon ...pstu blik mlysia, tu lah yg pling best kot. hahaha...sometimes, cooking is one of the best medicine to reduce your tension. sbb tgahari td, mls + pening nk stdy, gi msk dnner awal2, ''main2'' kt dpur...kekek...anywy, wish me luck ye...:)

utk diri sndiri dan smua org : moga terus maju! hahaha.

p.s kalau dye hari jubah, aku hari exam...hehe

^^,
away.

No comments: